Biznes 3.0 - Jak uprościć procesy i usprawnić komunikację z Leadem?

Śniadanie w Chmurze

 

9 sierpnia 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?
   >  Jakich narzędzi użyć aby zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta?
   >  Jak raportować, kontrolować zespół sprzedaży i obsługi Klienta z każdego miejsca za pomocą urządzeń mobilnych?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
    >  Automatyzacja procesów obsługi Klienta – obustronne korzyści.
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.
 

 

Prowadzący: Mateusz Goc

 

Business Development Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży telekomunikacyjnej ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl