Dlaczego warto rozważyć system Contact Center w Twojej Firmie?

Śniadanie w Chmurze

 

9 maja 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa

 

SPOTKANIE ODWOŁANE.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Większa dodzwanialność o 30% – teoria i praktyka.
   >  Do 100% odebranych połączeń – jak się do tego przygotować i od czego to zależy?
   >  Karta Klienta – historia kontaktu z wielu kanałów komunikacji (Mail, Czat, Telefon, SMS, formularz) zebrana w jednym miejscu.
   >  Dotrzymuj obietnic i kontaktuj się z Klientem w umówionym terminie – budowanie relacji.

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Czas to pieniądz – nawet o 50% efektywniejsza praca przy pomocy systemu Contact Center.
    >  System zapowiedzi głosowych (IVR) – 2 razy mniej przełączeń rozmów. Daj Klientowi możliwość dodzwonienia się tam gdzie chce.
    >  Kontakt “Just In Time” – SiteCall, zadzwoń teraz lub poproś o oddzwonienie w dogodnym terminie.
    >  Case study wiodącej firmy e-commerce oraz popularnej sieci fitness.

Prowadzący: Łukasz Piętka

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl