Praktyczny Warsztat Technologiczny:
Nowoczesne strategie pozyskania i obsługi Klienta.

Śniadanie w Chmurze

 

9 kwietnia 2019, godz. 9:00

Hotel Don Prestige Residence – ul. Święty Marcin 2, 61-803 Poznań

 

Brak wolnych miejsc. 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A: Nowoczesne technologie i ich wpływ na optymalizacje procesów sprzedaży.

   >  Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?
   >  Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
   >  Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
   >  Automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B: Strategie nowoczesnej obsługi Klienta – praktyczny warsztat.

    >  Czy wiesz z kim rozmawiasz? – identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
    >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
    >  Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
    >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
    >  Case study.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska. 

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

 Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl