Customer Experience a praca zdalna, czyli jak pracować online i utrzymać najwyższy poziom obsługi Klienta!

Śniadanie w Chmurze

 

8 kwietnia 2020, godz. 9:30

Link do telekonferencji zostanie udostępniony indywidualnie po rejestracji

w dniu wydarzenia.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny – liczba miejsc ograniczona.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 10:15 – czas trwania webinarium

 
>  Jak mógł zmienić się Klient? Jak akcja #zostanwdomu wpłynęła na profil współczesnego Klienta?
>  Dlaczego dobra obsługa Klienta jest dzisiaj realnym zyskiem firmy?
>  5 grzechów głównych obsługi Klienta – co robić, żeby ich unikać?
>  Omnichannel w czasie pracy zdalnej – pełna wiedza o Kliencie w jednym miejscu.
>  Przekonaj się jak wygląda praca w zintegrowanym środowisku komunikacji z Klientami.

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów i wprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszych rozwiązań IT.

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Ekspert i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie związane z customer support pozwala mu na pracę z najbardziej wymagającymi projektami wdrożeniowymi.

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi Klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Konrad Zemlik

+ 48 539 734 431

k.zemlik@focustelecom.pl