Chmurowe technologie XXI wieku i ich wpływ na optymalizację procesów sprzedaży.

Śniadanie w Chmurze

 

7 lutego 2020, godz. 9:30

Biznes Lab, ul. Zabłocie 20/22, 30-701 Kraków

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy Twój system posiada wszystkie kanały komunikacji i gromadzi z nich dane?
   >  Jakie są typowe pytania zgłaszających się do nas klientów?
   >  Jak podnieść skuteczność rozwiązywania problemów Twoich Klientów o 40%?
   >  Upewnij się, że wiesz z kim rozmawiasz! – Jak identyfikować 100% swoich Klientów przed kontaktem.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B

    >  Jak wykorzystać wiele kanałów komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
    >  Popraw efektywność sprzedaży do bazy własnej Klientów – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study rynkowego giganta.

 

 

Prowadzący: Piotr Lis

 

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl