Toniesz w morzu zgłoszeń od Klientów? Zdalnie nie możesz zapanować nad obsługą Klientów? Zobacz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach - Focus Desk!

Śniadanie w Chmurze

 

7 kwietnia 2020, godz. 9:30

Link do telekonferencji zostanie udostępniony indywidualnie po rejestracji

w dniu wydarzenia.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny – liczba miejsc ograniczona.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 10:15 – czas trwania webinarium

 
>   Zorganizuj się i zdalnie zarządzaj komunikacją z Klientami w profesjonalny sposób!
>   Łatwo obsługuj wszystkie kanały komunikacji: zgłoszenia telefoniczne, formularze, e-mail, czat – kontroluj je zdalnie w jednym systemie.
>   Jak zdalnie zapewnić indywidualne podejście do każdego Klienta?
>   Pozwól swoim Klientom doglądać zgłoszone sprawy! Nie każ im czekać i udostępnij podgląd Panelu Klienta.
>   Focus Desk to: szybsza obsługa zadań, bardziej wydajne zarządzanie, sprawniejsza komunikacja a przede wszystkim większa kontrola nad procesami biznesowymi.
 

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

 

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Konrad Zemlik

+ 48 539 734 431

k.zemlik@focustelecom.pl