Jak segmentować Klientów czyli automatyzacja i optymalizacja pracy BOK?

Śniadanie w Chmurze

 

6 września 2019, godz. 9:30

Vienna House Easy Cracow, ul.  Przy Rondzie 2, 31-547 Kraków

 

Brak wolnych miejsc.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Ile Twoją firmę kosztują nieodebrane połączenia?
   >  Re’lead czy na pewno wykorzystujesz swoją bazę Klientów?
   >  Odejście z pracy handlowca – co zrobić by Klienci pozostali z firmą?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak dzięki nowoczesnym technologiom oszczędzać czas i zasoby?
    >  Nie zapominaj o swoim Kliencie! Jak utrzymać relacje?
    >  Case study znanej firmy e-commerce działającej w Polsce.

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Jakub Nowak

539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl