Nowoczesne narzędzia w obsłudze klienta
- ewolucja interakcji z Klientem.

Śniadanie w Chmurze

 

6 lutego 2020, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
 

   >  Wiedza o wyniku każdego kontaktu z klientem – dostęp do pełnej wiedzy o kliencie zawsze i wszędzie.
   >  Szczelny proces komunikacyjny i automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.
   >  Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Czy wiesz z kim rozmawiasz? – Identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
    >  Utrzymanie Relacji – czy Twój klient zawsze dzwoni do swojego opiekuna lub osoby, z którą       ostatnio rozmawiał?
    >  Czego oczekuje współczesny Klient – dobre praktyki w kontakcie z potencjalnym Klientem.
    >  Kontaktowanie się z zainteresowanymi Klientami zgłaszającymi się z różnych kanałów komunikacji –  trend czy dobra praktyka?

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

 

Kierownik ds. Analizy i optymalizacji systemów teleinformatycznych i telekonferencyjnych w przedsiębiorstwach.Wieloletni doradca biznesowy w zakresie budowy infrastruktury oraz profesjonalnych procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl