Odkryj strategie nowoczesnej obsługi Klienta - praktyczny warsztat.

Śniadanie w Chmurze

 

6 grudnia 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy wiesz z kim rozmawiasz? – Identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
   >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
   >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
   >  Trendy w telekomunikacji – odkryj 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
    >  Skróć czas obsługi jednego Klienta poprzez integrację wielu kanałów komunikacji.
    >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
    >  Case study.

Wydarzenie kierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w  przedsiębiorstwach.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Ostrowska

+ 48 539 734 431

a.ostrowska@focustelecom.pl