Jak sprostać oczekiwaniom klienta i ułatwić kontakt z firmą?

Śniadanie w Chmurze

5 grudnia 2019, godz. 9:30

Biznes Lab, al. Pokoju 1A, 31-548, Kraków

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy profilujesz swojego Klienta?
   >  Czy Twój Klient musi się powtarzać?
   >  Historia kontaktu z Klientem – czy ją posiadasz?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Wielokanałowość – pozwól swoim kontaktować się w taki sposób, w jaki w danym momencie chce to zrobić.
    >  Wartość relacji z Klientem – wiedza o nim jako ułatwienie obsługi – scoringi.
    >  Case study znanej firmy z branży e-commerce.

Wydarzenie kierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Agnieszka Ostrowska

+ 48 539 734 431

a.ostrowska@focustelecom.pl