Rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii - Klient jako centrum przychodów i zysków.

Śniadanie w Chmurze

 

4 września 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?
   >  Popraw efektywność sprzedaży do bazy własnej Klientów – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
   >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
   >  Zmiana przyzwyczajeń zakupowych – początek procesu zakupowego online.
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak szybko i skutecznie odpowiadać na zapytania Klientów?
    >  Analizuj efektywność konsultantów. Dlaczego niektórzy z nich pracują lepiej a niektórzy gorzej?
    >  Wysoka jakość obsługi posprzedażowej bezpośrednio wpływa na nową sprzedaż – czy dobrze znasz swoich Klientów?
    >  Skróć czas obsługi jednego Klienta poprzez integrację wielu kanałów komunikacji.
    >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacji się z Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.

 

Prowadzący: Mateusz Goc

 

Business Development Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży telekomunikacyjnej ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Jakub Nowak

539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl