Jak wspierać i monitorować handlowców w terenie - nowoczesne narzędzie pracy

Śniadanie w Chmurze

30 października 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Popraw jakość i efektywność obsługi klientów.
   >  Zwiększ efektywność odbieranych rozmów do ponad 90% – szczelny proces komunikacyjny.
   >  Monitoruj osoby pracujące w terenie – czas pracy, wyniki, statystyki na żywo.

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Wiedza o wyniku każdej rozmowy telefonicznej – dostęp do pełnej wiedzy o kliencie zawsze i wszędzie.
    >  Utrzymanie Relacji – czy Twój klient zawsze dzwoni do swojego opiekuna lub osoby, z którą ostatnio rozmawiał kontaktując się z Twoją Firmą.
    >  Planowanie i pilnowanie ponownych kontaktów  – narzędzia ułatwiające codzienną pracę.

 

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

 

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Jakub Nowak

+ 48 539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl