Praca zdalna vs. kontakt z Klientami. Omnichannel - klucz dzięki któremu usprawnisz komunikację z Klientami pracując z domu!

Śniadanie w Chmurze

 

3 kwietnia 2020, godz. 9:30

Link do telekonferencji zostanie udostępniony indywidualnie po rejestracji

w dniu wydarzenia.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny – liczba miejsc ograniczona.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 10:15 – czas trwania webinarium

 

>  Jak skutecznie pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?

>  Jak szybkość podjęcia działań sprzedażowych na leadzie wpływa na skuteczność działań?

>  Znajdź dodatkowe źródła swojej marży dzięki sprzedaży produktów do bazy własnej – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.

>  Działaj bezkonkurencyjnie i popraw standard obsługi swojego Klienta – alternatywa do wojny cenowej na rynku dostawców energii i gazu.

>  Ułatw dostęp do swojej firmy –  kontakt z Klientem w wielu kanałach.

>  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacji się z Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.

Sprawna obsługa Klienta serwisowego – jak pełna wiedza o zgłoszeniach dostępnych wewnątrz organizacji wpływa na wyniki sprzedaży?

Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.

 

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów i wprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszych rozwiązań IT.

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Ekspert i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie związane z customer support pozwala mu na pracę z najbardziej wymagającymi projektami wdrożeniowymi.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi Klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Konrad Zemlik

+ 48 539 734 431

k.zemlik@focustelecom.pl