Jak zoptymalizować proces obsługi Klienta poprzez
różne kanały komunikacji?

Śniadanie w Chmurze

 

29 maja 2020, godz. 9:30

Link do telekonferencji zostanie udostępniony indywidualnie po rejestracji

w dniu wydarzenia.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 10:15 – czas trwania warsztatów

 
>   Jak szybkość podjęcia działań sprzedażowych na leadzie wpływa na skuteczność działań?
>   Znajdź dodatkowe źródła swojej marży dzięki sprzedaży produktów do bazy własnej – upsell, crossell,odnowienia kontraktów.
>   Działaj bezkonkurencyjnie i popraw standard obsługi swojego Klienta.
>   Ułatw dostęp do swojej firmy –  kontakt z klientem w wielu kanałach.
>   Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacj się z  Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.
>   Sprawna obsługa klienta serwisowego – jak pełna wiedza o zgłoszeniach dostępnych wewnątrz organizacji wpływa na wyniki sprzedaży?
>   Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.

BRAK WOLNYCH MIEJSC

ZAPRASZAMY NA

SPOTKANIE 5.06

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów i wprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszych rozwiązań IT.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi Klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Konrad Zemlik

+ 48 539 734 431

k.zemlik@focustelecom.pl