Jak efektywnie zarządzać całym procesem obsługi Klienta?

Śniadanie w Chmurze

 

28 maja 2020, godz. 9:30

Link do telekonferencji zostanie udostępniony indywidualnie po rejestracji

w dniu wydarzenia.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 10:15 – czas trwania warsztatów

 

>   Jak dobrze znasz swoich Klientów?

Czy wiesz dlaczego straciłeś Klienta? – czy kontaktowałeś się z nim w taki sposób w jaki Klient tego oczekiwał?

Jak zapewnić wysoki poziom obsługi niezależnie od sposobu kontaktu, jaki wybierze nasz Klient?

Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?

Zwiększ procent rozwiązywanych spraw w pierwszym kontakcie.

Zyskaj pełną wiedzę o Kliencie, nawet o tym który się nie dodzwonił.

Poznaj siłę nowoczesnych technologii – wykrywaj poczty głosowe, inteligentny IVR, wiedza o Kliencie w jednym miejscu.

Case study rynkowego giganta.

 

 

BRAK WOLNYCH MIEJSC 

ZAPRASZAMY NA WEBINAR 3.06

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w  przedsiębiorstwach.

Focus Telecom Polska

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi Klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Konrad Zemlik

+ 48 539 734 431

k.zemlik@focustelecom.pl