Sprzedaż Hybrydowa - odkryj strategie wielokanałowej obsługi klienta!

Śniadanie w Chmurze

 

28 lutego 2020, godz. 9:30

Biznes Lab, ul. Zabłocie 20/22, 30-701 Kraków

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
   >  Następna faza cyfrowej rewolucji w działach sprzedaży.
   >  Czy wiesz dlaczego straciłeś Klienta? – czy kontaktowałeś się z nim w takim czasie i w taki sposób w jaki Klient tego oczekiwał?
   >  Automatyzacja procesów obsługi Klienta – obustronne korzyści.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak wykorzystać wiele kanałów komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
    >  Popraw efektywność sprzedaży do bazy własnej Klientów – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study rynkowego giganta.

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów iwprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszychrozwiązań IT.

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Ekspert i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie związane z customer support pozwala mu na pracę z najbardziej wymagającymi projektami wdrożeniowymi.

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl