Jak zespół call center może wyjść naprzeciw nowym wyzwaniom w obsłudze Klienta?

Śniadanie w Chmurze

 

28 kwietnia 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Czy obsługujesz wszystkie zapytania? Jesteś tego pewien w 100%?
   >  Jak zapewnić obsługę telefoniczną na wysokim poziomie?
   >  Jak wykorzystać wszystkie kanały komunikacji do komunikacji z Klientem?
   >  Personalizuj kontakt z Klientem.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Integracja sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta – praca w jednym systemie.
    >  Raporty, statystyki i nagrania rozmów czy nadal potrzebne?
    >  Case study wiodącej firmy e-commerce.

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

 

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej 

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w  najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.  

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl