System Ticketingowy - szczelny proces obsługi Klienta w wielu kanałach komunikacji.

Śniadanie w Chmurze

 

26 września 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak zadbać o jakość realizacji zgłoszeń?
   >  Jak efektywnie wykorzystać czas pracy nad zgłoszeniami?
   >  Podnieś skuteczność rozwiązywania problemów Twoich Klientów o 40%.

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zadbaj o jak najwyższą jakość w obsłudze poprzez skuteczny nadzór nad zadaniami.
    >  Monitoruj pracę osób realizujących zgłoszenia na każdym ich etapie.
    >  Case study jednej z wiodących firm e-commerce.

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

 

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Jakub Nowak

539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl