Połącz CRM z wieloma kanałami komunikacji – możliwości, zastosowania i efekty w obsłudze i pozyskiwaniu klientów.

Śniadanie w Chmurze

 

26 lutego 2020, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy warto integrować rozwiązania Contact Center z systemem CRM?
   >  Narzędzia ułatwiające kontakt z klientem.
   >  Efekty pracy z zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji.
   >  Jak połączyć CRM z rozwiązaniami Contact Center? – Różne możliwości zaawansowania integracji.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zwiększ efektywność obsługi i zyskaj kontrolę nad zespołem pracującym w terenie
    > Jak wykorzystać nowe narzędzia w obsłudze Klienta i sprzedaży?
    >  Zarządzaj skuteczniej dzięki dodatkowej wiedzy (raporty i monitoring bieżącej pracy).
    >  Case study prostych i zaawansowanych wdrożeń.

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

 

Kierownik ds. Analizy i optymalizacji systemów teleinformatycznych i telekonferencyjnych w przedsiębiorstwach.Wieloletni doradca biznesowy w zakresie budowy infrastruktury oraz profesjonalnych procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl