Integracja i automatyzacja. Sposób na skuteczne pozyskiwanie klientów i ich obsługę.

Śniadanie w Chmurze

 

26 lutego 2020, godz. 9:30

Don Prestige Residence, ul. Św. Marcin 2, 61-803 Poznań

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
   >  Jak zoptymalizować pracę osób z działu sprzedaży?
   >  Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży.
   >  Czy znasz współczesnego Klienta?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Poznaj 5 grzechów głównych obsługi Klienta.
    >  Wiesz ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi Klienta?
    >  Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?
    >  Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta.
    >  Case study.

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

 

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl