Efektywna praca Twojego Contact Center na gorących leadach - czyli jak pracować mądrze, a nie ciężko?

Śniadanie w Chmurze

 

25 października 2019, godz. 9:30

Don Prestige Residence, ul. Św. Marcin 2, 61-803 Poznań

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Historia klienta – dobrze wiedzieć o czym rozmawiałeś z klientem wczoraj, tym bardziej rok temu, zyskaj przewagę, bądź profesjonalistą, zaskocz swojego klienta.
   >  Identyfikacja dzwoniącego – “Dzień dobry Łukasz, w czym Ci mogę pomóc…”, czy ” nic o Tobie nie wiem, kim jesteś?”
   >  Utrzymanie Relacji – buduj relacje z klientem. Czy Twój klient zawsze dzwoni do swojego opiekuna lub osoby, z którą ostatnio rozmawiał kontaktując się z Twoją Firmą?
   >  SLA – Czy zawsze odbierasz połączenia w ciągu 20 sekund? Ile połączeń odbierasz w dłuższym czasie, ile ich jest, ile ich tracisz bezpowrotnie?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Plan dnia – sprawdź w łatwy sposób jakie masz kontakty na każdy dzień, wybierz do kogo zadzwonisz w pierwszej kolejności lub dzwoń do wszystkich.
    >  Recalle – czy zawsze dzwonisz na czas? Ile tracisz czasu i pieniędzy przez nie terminowe kontakty?
    >  Karta klienta – pełna wiedza o Twoim kliencie w jednym miejscu niezależnie od kanału komunikacji (mail, telefon, chat, sms, formularz www, SiteCall)
    >  Wallboard – najważniejszej statystyki skonfigurowane przez Ciebie dla Ciebie dostępne ONLINE np. na PC, telefonie – sprawdzaj, ale i motywuj pracowników.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w  przedsiębiorstwach.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Jakub Nowak

+ 48 539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl