Tajniki Call Center:
Jak optymalizować wszystkie etapy rozmowy z Klientem?

Śniadanie w Chmurze

 

25 marca 2020, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy obsługujesz wszystkie zapytania? Jesteś tego pewien w 100%?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?
   >  Kompetentna obsługa potencjalnych i obecnych Klientów – realne źródło przychodów.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >   Jaką wartość dodaną ma monitoring rozmów?
    >   Skrypt – zło konieczne czy skuteczne narzędzie pracy?
    >   Jak wykorzystać skrypt w rozmowach telefonicznych?
    >   Wallboard jako narzędzie bieżącej kontroli i raportowania.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w  przedsiębiorstwach.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl