Automatyzacja w procesach pozyskiwania klienta i obsługi after sales

Śniadanie w Chmurze

24 października 2019, godz. 9:30

Biznes Lab, ul. Zabłocie 20/22, 30-701 Kraków

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A:  Klient jako centrum przychodów i zysków.

   >  Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?
   >  Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
   >  Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
   >  Automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B: Poznaj nowoczesne narzędzia i ich zastosowanie w praktyce.

  • Jakich narzędzi użyć aby zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta?
  • Zarządzanie połączeniami przychodzącymi – kolejkowanie, przekierowanie, raportowanie, nagrywanie rozmów.
  • Jak skutecznie zarządzać sprzedażą, dzięki dodatkowej wiedzy (raporty, monitoring bieżącej pracy).

 

Prowadzący: Piotr Lis

 

 

Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Jakub Nowak

+ 48 539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl