Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży?

Śniadanie w Chmurze

 

22 sierpnia 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Brak wolnych miejsc.

 

Zapraszamy na nasze kolejne wydarzenie 23 sierpnia:

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy Twój system posiada wszystkie kanały komunikacji i gromadzi w nich dane?
   >  Omnichannel – Jaką formę kontaktu najczęściej wybiera Twój Klient?
   >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji.
   >  Jak raportować i monitorować zespół sprzedaży i obsługi Klienta z każdego miejsca za pomocą urządzeń mobilnych?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak stworzyć kulturę organizacyjną zorientowaną na Klienta – organizacja działu sprzedaży B2B.
    >  Poznaj alternatywę dla kosztownych i skomplikowanych rozwiązań Contact Center.
    >  Case study jednej z wiodących firm E-Commerce.

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl