Omnichannel - przyjdź i sprawdź jak łatwo usprawnić kontakt ze swoimi klientami. Klucz do bycia bezkonkurencyjnym na rynku!

Śniadanie w Chmurze

 

20 marca 2020, godz. 9:30

Biznes Lab, ul. Zabłocie 20/22, 30-701 Kraków

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak skutecznie pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?
   >  Jak szybkość podjęcia działań sprzedażowych na leadzie wpływa na skuteczność działań?
   >  Znajdź dodatkowe źródła swojej marży dzięki sprzedaży produktów do bazy własnej – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
   >  Działaj bezkonkurencyjnie i popraw standard obsługi swojego Klienta – alternatywa do wojny cenowej na rynku dostawców energii i gazu.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Ułatw dostęp do swojej firmy –  kontakt z klientem w wielu kanałach.
    >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacji się z Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.
    >  Sprawna obsługa klienta serwisowego – jak pełna wiedza o zgłoszeniach dostępnych wewnątrz organizacji wpływa na wyniki sprzedaży?
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów i wprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszych rozwiązań IT.

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

Ekspert i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczeniezwiązane z customer support pozwala mu na pracę z najbardziej wymagającymi projektami wdrożeniowymi.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl