Przyszłościowe spojrzenie na customer experience w 2020 roku - Obsługuj lepiej i sprzedawaj więcej!

Śniadanie w Chmurze

 

20 lutego 2020, godz. 9:30

B&B Hotel Rzeszów Centrum, ul. Grottgera 28, 35-005 Rzeszów

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Czy znasz 5 grzechów głównych obsługi Klienta?
   >  Czy wiesz dlaczego straciłeś Klienta? – czy kontaktowałeś się z nim w takim czasie i w taki sposób w jaki Klient tego oczekiwał?
   >  Zwiększ efektywność odbieranych połączeń do ponad 90%! – Poznaj szczelny proces komunikacji.
   >  Jak zapewnić wysoki poziom obsługi niezależnie od sposobu kontaktu, jaki wybierze nasz Klient?
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zwiększ procent rozwiązywanych spraw w pierwszym kontakcie.
    >  Zyskaj pełną wiedzę o Kliencie, nawet o tym który się nie dodzwonił.
    >  Poznaj siłę nowoczesnych technologii – wykrywaj poczty głosowe, inteligentny IVR, wiedza o Kliencie w jednym miejscu.
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study rynkowego giganta.

BRAK WOLNYCH MIEJSC!

ZAPRASZAMY NA KOLEJNĄ EDYCJĘ

 

Prowadzący: Piotr Kawalec

 

Channel and Distribution Director

Dyrektor doświadczony w wyszukiwaniu potrzeb rynku, tworzeniu zaawansowanych biznesplanów iwprowadzaniu ich do zespołów sprzedażowych oraz obsługowych. Posiada ekspercką znajomość najnowszychrozwiązań IT.

 

Prowadzący: Paweł Marcinkiewicz

 

New Business Manager 

Ekspert i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie związane z customer support pozwala mu na pracę z najbardziej wymagającymi projektami wdrożeniowymi.

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl