Integracja i automatyzacja. Sposób na skuteczne pozyskiwanie klientów i ich obsługę.

Śniadanie w Chmurze

 

19 września 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A: Bądź bohaterem sprzedaży!

   >  Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
   >  Jak zoptymalizować pracę osób z działu sprzedaży?
   >  Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B: Zyskaj większą moc w obsłudze klienta!

    >  Czy znasz współczesnego Klienta?
    >  Poznaj 5 grzechów głównych obsługi Klienta?
    >  Wiesz ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi Klienta?
    >  Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?
    >  Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta.
    >  Case study.

 

Wydarzenie kierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

 

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Jakub Nowak

539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl