Dlaczego Klient powinien być w centrum projektowania systemów w firmie?

Śniadanie w Chmurze

 

19 lipca 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Customer Experience – Twoja firma oczami Klienta.
   >  Jakich narzędzi użyć aby zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta?
   >  Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zarządzanie połączeniami przychodzącymi – kolejkowanie, przekierowanie, raportowanie.
    >  Jak skutecznie zarządzać dzięki dodatkowej wiedzy (raporty, monitoring bieżącej pracy).
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

 

Kierownik ds. szkoleń i sprzedaży

Ekspert ds. Analizy i optymalizacji systemów teleinformatycznych i telekonferencyjnych

w przedsiębiorstwach. Wieloletni doradca biznesowy w zakresie budowy infrastruktury

 oraz profesjonalnych procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl