Jak zapanować nad zapytaniami od potencjalnych Klientów w wielu kanałach komunikacji czyli lejek sprzedażowy w Omnichanel.

Śniadanie w Chmurze

 

18 września 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

> Czego oczekuje klient – dobre praktyki w kontakcie z potencjalnym Klientem.

> Kontakt się z zainteresowanymi Klientami zgłaszającymi się z różnych kanałów komunikacji: (SMS, telefon, mail, chat, site call, formularz www).

> Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?  Przegląd strategii.

> Metody klasyfikacji potencjalnego Klienta.

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

> Kontrola pracowników mobilnych i zdalnych  – ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?

> Remarketing w działaniach sprzedażowych. 

> Case study jednej z wiodących firm e-commerce.

 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

 

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl