Lead na stronie www. Co dalej i jak go obsłużyć?

Śniadanie w Chmurze

 

18 lipca 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A: Jak zostać bohaterem sprzedaży?

   >  Jakie są korzyści i jaka może być orientacyjna rentowność call-center obsługującego leady?
   >  Jakie kanały komunikacji wykorzystać do zbierania leadów ze strony?
   >  Jak uszczelnić „wpadające” leady?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B: Zyskaj większą moc w obsłudze klienta!

    >  Jakie kanały komunikacji wykorzystać do dostarczenia leadów handlowcom?
    >  Jak raportować, kontrolować zespół sprzedaży i obsługi klienta z każdego miejsca za pomocąurządzeń mobilnych?
    >  Case study wiodącej firmy e-commerce.

 

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

 

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl