Zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedaży i marketingu. Jak kontrolować handlowców i pracowników zdalnych?

Śniadanie w Chmurze

 

18 kwietnia 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Jak obsługiwać Klientów w scentralizowanej sieci dystrybucji?
   >  Modele obsługi Klienta w kanałach elektronicznych sieci stacjonarnej.
   >  Dlaczego dobra obsługa “Klienta on-line” jest kluczem do zwiekszenia sprzedaży stacjonarnej?
   >  Jak skutecznie pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku omnichannel.
    >  Strategia hermetycznej komunikacji.
    >  Case study jednej z wiodących firm e-commerce.

 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

 

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl