Wzorcowy model omnichannel – w sprzedaży i obsłudze Klienta sklepu internetowego.

Śniadanie w Chmurze

 

17 października 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?
   >  Jakie kanały komunikacji wykorzystać do zbierania leadów ze strony?
   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
    >  Popraw efektywność sprzedaży do bazy własnej Klientów – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
    >  Czy Twój system posiada wszystkie kanały komunikacji i gromadzi w nich dane?

 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

 

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Jakub Nowak

+ 48 539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl