Jak zagwarantować optymalne Customer Experience łącząc CRM z wieloma kanałami komunikacji.

Śniadanie w Chmurze

 

15 października 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Customer Experience – Twoja firma oczami klienta.
   >  Jakich narzędzi użyć aby zoptymalizować procesy w dziale sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta?
   >  Jak połączyć CRM z platformą do wielokanałowej komunikacji? – Różne możliwości zaawansowania integracji.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zarządzanie połączeniami przychodzącymi – kolejkowanie, przekierowanie, raportowanie.
    >  Jak skutecznie zarządzać dzięki dodatkowej wiedzy (raporty, monitoring bieżącej pracy).
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study prostych i zaawansowanych wdrożeń.

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

 

Kierownik ds. szkoleń i sprzedaży

Ekspert ds. Analizy i optymalizacji systemów teleinformatycznych i telekonferencyjnych w przedsiębiorstwach. Wieloletni doradca biznesowy w zakresie budowy infrastruktury oraz profesjonalnych procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

 

Jakub Nowak

+ 48 539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl