Obsługa klienta metodą na zwiększenie przychodu w organizacji - warsztat praktyczny.

Śniadanie w Chmurze

 

13 lutego 2020, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

 

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak poprawić wskaźniki sprzedaży i każdy kontakt z Klientem przekuć w sukces?
   >  Siła relacji – wykorzystaj komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży.
   >  Customer Experience – przywilej czy obowiązek? Jak to robią najlepsi?
   >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zwiększ efektywność odbieranych połączeń do ponad 90%! – Poznaj szczelny proces komunikacji.
    >  Poznaj siłę nowoczesnych technologii – wykrywaj poczty głosowe, inteligentny IVR, wiedza o Kliencie w jednym miejscu.
    >  Karta Klienta – Zyskaj pełną wiedzę o Twoim Kliencie i etapach rozmowy.

BRAK WOLNYCH MIEJsc …

ZAPRASZAMY NA KOLEJNE “ŚNIADANIE W CHMURZE”

 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

 

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl