Odkryj nowoczesne narzędzia obsługi Klienta i poznaj ich zastosowanie w praktyce. Warsztat technologiczny.

Śniadanie w Chmurze

 

12 marca 2020, godz. 9:30

Novotel Łódź Centrum, Al. Piłsudskiego 11A, 90-368 Łódź

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do dużych i średnich przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Omnichannel – jaką formę kontaktu najczęściej wybiera Twój klient?
   >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji
   >  Jak raportować i monitorować zespół sprzedaży i obsługi klienta z każdego miejsca za pomocą aplikacji mobilnych?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Automatyczna rejestracja i segmentacja zgłoszeń.
    >  Monitoring zgłoszeń i lejka zgłoszeń “big picture”.
    >  Raportowanie etapów zgłoszeń i pracy konsultantów.
    >  Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta. Case study.

 

Prowadzący: Magdalena Będkowska

 

 

Kierownik biura obsługi Klienta

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Patryk Karczewski

+ 48 539 734 431

p.karczewski@focustelecom.pl