Czy wiesz, jakie są efekty wdrożenia contact center w firmie?

Śniadanie w Chmurze

 

11 września 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jakie są oczekiwania współczesnych Klientów?
   >  Zwiększ efektywność wykonywanych połączeń nawet o 20%.
   >  Zwiększ skuteczność sprzedażową o 10%.
   >  System Contact Center jako centrum wiedzy i kontaktu w twoim Klientem (telefon, mail, SMS, CHAT, SiteCall, system zgłoszeniowy ) teoria i korzyści.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Popraw ocenę jakości komunikacji i obsługi Klienta.
    >  Narzędzia obsługi, które zwiększają konwersję i budują lojalność Klientów.
    >  System Contact Center jako centrum wiedzy i kontaktu z Twoim Klientem – praktyka.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Jakub Nowak

539 734 431

j.nowak@focustelecom.pl