Jak nie tracić leadów sprzedażowych? Centrala telefoniczna (PBX) jako najtańsze narzędzie kontroli połączeń w firmie.

Śniadanie w Chmurze

 

11 lipca 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa

 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  System zapowiedzi głosowych – czy nadal jest wykorzystany?
   >  Czy przeniesienie numeru musi być uciążliwe?
   >  Nagrywanie rozmów w kontekście RODO – jak to zrobić?
   >  Co z tym VOIPem? – fakty i mity.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Klient – jaki jest każdy widzi. Czy aby na pewno?
    >  5 grzechów głównych obsługi Klienta.
    >  Jak stracić prawie gotowego Klienta?
    >  Omnichannel (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
    >  Siła nowoczesnych technologii – czy może nam w tym wszystkim pomóc?
    >  Case study wiodącej firmy e-commerce oraz popularnej sieci fitness.

 

Prowadzący: Mateusz Goc

 

Business Development Manager

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl