Jak wiele może zyskać Twój biznes dzięki sprawnej komunikacji z Klientem?

Śniadanie w Chmurze

 

11 grudnia 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Jak skontrolować ile leadów obsługujesz dziennie?
   >  Jak się upewnić czy wiesz z kim rozmawiasz?- identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
   >  Automatyzacja procesów obsługi Klienta – jakie obustronne korzyści może przynieść?
   >  Jakich narzędzi użyć aby zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta?
   >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Trendy w telekomunikacji – odkryj 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
    >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
    >  Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji – Case study.

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Focus Telecom Polska

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Ostrowska

+ 48 539 734 431

a.ostrowska@focustelecom.pl