Jak zabezpieczyć się przed utratą Klientów gdy odchodzi handlowiec?

Śniadanie w Chmurze

 

1 sierpnia 2019, godz. 9:30

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:45 – 10:45 – Panel A

   >  Nagrywanie i rejestrowanie rozmów z Klientami – trend czy konieczność?
   >  Rozwiązanie zarządzające komunikacją: odnotowuj każdy telefon, e-mail i sms.
   >  Odchodzi handlowiec… a co na to RODO?
   >  Tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta – organizacja działu sprzedaży b2b.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Zatrzymaj klientów i zachowaj pełną kontrolę nad komunikacją dzięki szczelnemu systemowi.
    >  Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
    >  Odejście pracownika a odtworzenie relacji.
    >  Case study jednej z wiodących firm E-Commerce.

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego.

Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl