NOWOCZESNY KLIENT.
Przyzwyczajenia konsumenckie w relacjach B2B.

Śniadanie w chmurze

7 grudnia – Warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

Key Account Manager

Focus Telecom Polska

 


7 grudnia 2018
warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Czy znasz 5 grzechów głównych obsługi Klienta?
   >  Czy wiesz dlaczego straciłeś Klienta? – czy kontaktowałeś się z nim w takim czasie i w taki sposób w jaki Klient tego oczekiwał?
   >  Czy dobrze znasz swoich Klientów?
   >  Jak zapewnić wysoki poziom obsługi niezależnie od sposobu kontaktu, jaki wybierze nasz Klient?
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?  

  

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

  Zwiększ procent rozwiązywanych spraw w pierwszym kontakcie.

  Zyskaj pełną wiedzę o Kliencie, nawet o tym który się nie dodzwonił.

  Analizuj efektywność konsultantów. Dlaczego niektórzy z nich pracują lepiej a niektórzy gorzej?

  Monitoruj realizacje celów swojego zespołu poprzez prognozowanie.

  Case study dużej firmy sprzedającej artykuły i ubrania sportowe działającej na Polskim rynku.

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

 

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl