Dlaczego warto zintegrować system CRM z rozwiązaniami Call/Contact Center?
Case Study

Śniadanie w Chmurze

 

26 marca 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Zmienne potrzeby Klientów – nowe wyzwania dla sektora B2C.
   >  Jak połączyć CRM z rozwiązaniem CC? – Różne możliwości zaawansowania integracji.
   >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku wielokanałowej komunikacji. 
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak wykorzystać nowe narzędzia w obsłudze Klienta i sprzedaży?
    >  Zarządzaj skuteczniej dzięki dodatkowej wiedzy (raporty i monitoring bieżącej pracy).
    >  Case study prostych i zaawansowanych wdrożeń.

 
 

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

Kierownik ds. szkoleń i sprzedaży

Ekspert ds. Analizy i optymalizacji systemów teleinformatycznych i telekonferencyjnych przedsiębiorstwach. 

Wieloletni doradca biznesowy w zakresie budowy infrastruktury oraz profesjonalnych procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl