Zwiększ efektywność sprzedaży polis w elektronicznych kanałach kontaktu.

Śniadanie w chmurze

25 stycznia – Warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

 

Prowadzący: Cezary Otulak

Business Development Manager

Focus Telecom Polska

 

Ce


25 STYCZNIA 2019
warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Jak optymalizować codzienną pracę agentów?
   >  Spraw aby Twoi agenci nie tracili potencjalnych Klientów.
   >  Jak na żywo monitorować pracę agentów terenowych?
   >  Poznaj narzędzia do skutecznego prospectingu.
   >  Jak poprawić efektywność działu utrzymania Klienta? – Odnawiaj więcej polis. 

  

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

   >  Czy znasz wszystkie kanały do pozyskiwania nowych Klientów?
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przez agenta przekłada się na większą sprzedaż ubezpieczeń?
   >  Jak maksymalnie uprościć i przyspieszyć kontakt z Twoim nowym Klientem?
   >  Budowanie dobrej relacji z Klientem dzięki wykorzystaniu zintegrowanej platformy komunikacyjnej.

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl