Praktyczny Warsztat Technologiczny

Śniadanie w chmurze

23 stycznia – Katowice

Hotel Novotel – al. Roździeńskiego 16, 40-202 Katowice

 

Wydarzenie zostało przeniesione na Marzec 2019

 

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

Kierownik ds. szkoleń i sprzedaży

Focus Telecom Polska

 

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

Key Account Manager

Focus Telecom Polska

 

Wydarzenie zostało przeniesione na Marzec 2019


23 stycznia 2019
Katowice

Hotel Novotel al. Roździeńskiego 16, 40-202 Katowice
Parking płatny indywidualnie wg wykorzystania od 4 zł/h.

AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A: Nowoczesne technologie i ich wpływ na optymalizacje procesów sprzedaży.

   >  Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?
   >  Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
   >  Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
   >  Automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B: Strategie nowoczesnej obsługi Klienta – praktyczny warsztat.
 
   >  Czy wiesz z kim rozmawiasz? – identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
   >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
   >  Karta Klienta- pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
   >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
   >  Case study.

 

12:30 – 13:00 Panel C: Wyżej wymienione narzędzia w praktyce – prezentacja systemu + Q&A.

 

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.


Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl