Rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii - Klient jako centrum przychodów i zysków

Śniadanie w chmurze

 

22 marca 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Strategie zarządzania leadami – odpowiedź na zmienne potrzeby Klientów.
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?
   >  Czy Twoi pracownicy w sposób rzetelny i kompetentny obsługują potencjalnych i obecnych Klientów?
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Czy Twój system posiada wszystkie kanały komunikacji i gromadzi z nich dane?
    >  Jak w skuteczny sposób raportować wyniki pracy handlowców?
    >  Case study wiodącej firmy e-commerce oraz popularnej sieci fitness.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

Kierownik ds. Kluczowych Klientów 

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.


Skontaktuj się z nami:

 

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl