Strategie zarządzania leadami - odpowiedź na zmienne potrzeby Klientów.

Śniadanie w Chmurze

 

21 maja 2019, godz. 9:00

Hotel DoubleTree by Hilton, ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A:  Klient jako centrum przychodów i zysków

   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?
   >  Czy Twoi pracownicy w sposób rzetelny i kompetentny obsługują potencjalnych i obecnych Klientów?
   >  Czy Twój system posiada wszystkie kanały komunikacji i gromadzi z nich dane?
   >  Case study wiodącej firmy e-commerce oraz popularnej sieci fitness.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B: Poznaj nowoczesne narzędzia i ich zastosowanie w praktyce.

    >  Kalendarz recalli – narzędzie do kontaktowania się z każdym Klientem w umówionym terminie.
    >  Automatyczna rejestracja i segmentacja zgłoszeń.
    >  Monitoring zdarzeń i lejka zgłoszeń (“big picture”).
    >  Raportowanie etapów zgłoszeń i pracy konsultantów.
    >  Case study typu “przed i po wdrożeniu”.

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

 

 Key Account Manager

Konsultant i analityk systemów teleinformatycznych dla środowiska biznesowego. Wieloletnie doświadczenie rynkowe zdobyte w branży IT ułatwia mu doradzanie w najbardziej wymagających projektach wdrożeniowych.

 

Prowadzący: Magdalena Będkowska

 

 Kierownik Biura Obsługi Klienta

Ekspert ds. Projektowania i wdrażania systemów obsługi klienta w organizacjach biznesowych.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl