Dlaczego Klient powinien być w centrum projektowania systemów w firmie?

Śniadanie w chmurze

 

21 lutego 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A: Klient jako centrum przychodów i zysków.

   >  Czy obsługujesz wszystkie zapytania? Jesteś tego pewien w 100%?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak poukładać kolejne etapy pracy z leadem?
   >  Kompetentna obsługa potencjalnych i obecnych Klientów – realne źródło przychodów. 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B: Nowoczesne narzędzia pracy dla zespołów zadaniowych.

    >  Jaką wartość dodaną ma monitoring rozmów?
    >  Skrypt – zło konieczne czy skuteczne narzędzie pracy?
    >  Jak wykorzystać skrypt w rozmowach telefonicznych?
    >  Wallboard jako narzędzie bieżącej kontroli i raportowania.

 

Prowadzący: Łukasz Piętka

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska. 

 

Prowadzący: Norbert Majewski

 Inside Selling Team Leader

  Ekspert ds. kontrolowania jakości zespołów sprzedażowych zarówno na rynku B2C jak i B2B. Od ponad 9 lat związany z branżą telekomunikacyjną.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl