Jak pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?

Śniadanie w chmurze

 

20 marca 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Model sprzedaży w kanałach elektronicznych z uwzględnieniem cyklu życia Klienta.
   >  Popraw efektywność sprzedaży do bazy własnej Klientów – upsell, crossell, odnowienia kontraktów.
   >  Jak szybko i skutecznie odpowiadać na zapytania Klientów?
   >  Zmiana przyzwyczajeń zakupowych – początek procesu zakupowego online.
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?


10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Analizuj efektywność konsultantów. Dlaczego niektórzy z nich pracują lepiej a niektórzy gorzej?
    >  Skróć czas obsługi jednego Klienta poprzez integrację wielu kanałów komunikacji.
    >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacji
się z Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.
    >  Wysoka jakość obsługi posprzedażowej bezpośrednio wpływa na nową sprzedaż – czy dobrze znasz
swoich Klientów?

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji.

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Nadchodzące wydarzenia – sprawdź szczegóły.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl