Jak zdobyć przewagę na rynku usług energetycznych wykorzystując nowoczesne kanały komunikacji?

Śniadanie w chmurze

 

20 lutego 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Optymalizuj działania sprzedażowe w kanale elektronicznym i kanale D2D.
   >  Zmiana przyzwyczajeń zakupowych – początek procesu zakupowego online.
   >  Jak skutecznie pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych?
   >  Znajdź dodatkowe źródła marży dzięki sprzedaży produktów do bazy własnej.
   >  Dlaczego szybkość odebrania telefonu przekłada się na sprzedaż?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak szybkość podjęcia działań sprzedażowych na leadzie wpływa na skuteczność działań?
   >  Metody poprawy standardu obsługi Klienta – personalizuj kontakty, identyfikuj Klientów i miej wygodny dostęp do historii kontaktu.
   >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, chat, www) – daj Klientowi wybór, którym kanałem komunikacji się z Tobą skontaktuje bez utraty historii kontaktu.
   >  Poprawa standardu obsługi Klienta alternatywą do wojny cenowej na rynku dostawców energii i gazu.

 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej. 

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji. 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl