4 strategie obsługi Klienta w strukturach scentralizowanych vs. rozproszonych.

Śniadanie w chmurze

 

15 marca 2019, godz. 9:00

ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Jak obsługiwać Klientów w scentralizowanej sieci dystrybucji?
   >  Modele obsługi Klienta w kanałach elektronicznych sieci stacjonarnej.
   >  Dlaczego dobra obsługa Klienta sklepu www jest kluczem do zwiększenia sprzedaży?
   >  Jak skutecznie pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych? 


10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Efekty pracy w zintegrowanym środowisku omnichannel.
    >  Strategia hermetycznej komunikacji.
    >  Case study jednej z wiodących firm e-commerce. 

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu  wielokanałowej komunikacji. 

 

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl