Jak integracja i automatyzacja wpływa na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę?

Śniadanie w chmurze

 

15 lutego 2019, godz. 9:00

Hotel Don Prestige Residence – ul. Święty Marcin 2, 61-803 Poznań

 

BRAK WOLNYCH MIEJSC  

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A: Bądź bohaterem sprzedaży!

   >  Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?
   >  Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
   >  Jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
   >  Jak zoptymalizować pracę osób z działu sprzedaży?
   >  Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży?

 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:30 – Panel B: Zyskaj większą moc w obsłudze klienta!
 
   >  Czy znasz współczesnego Klienta?
   >  Poznaj 5 grzechów głównych obsługi Klienta?
   >  Wiesz ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi Klienta?
   >  Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?
   >  Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta.
   >  Case study.

 

 

 

Prowadzący: Jacek Piątkowwski

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej. 

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska. 

 

Prowadzący: Cezary Zajkowski

Business Consultant  w Cloudity. Salesforce Platinum Consulting Partner.

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.


Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl